4. november 2009

Feta-hakklihavorm

Mulle väga meeldivad erinevad vormiroad. Ettevalmistusaeg on nende puhul suhteliselt lühike, põhiaja võtab ahjus küpsemine ja siis saan mina hoopis millegi muuga tegeleda. Sel korral siis üks tõeliselt maitsev vormiroog lasanjesõpradele. Maitselt meenutab vägagi lasanjet, komponendid on ka suures osas samad, kuid valmistamine on tunduvalt lihtsam ja võtab vähe aega.



Antud kogus on kuuele

300 g makarone
400 g veise- ja seguhakkliha (nt pooleks)
1 sibul
2 küünt küüslauku
400 g purustatud tomateid
1 dl vett
100 g fetajuustu
2 tl jahvatatud paprikat
sool
pipar

Peale
150 g riivjuustu

Keeda makaronid pehmeks. Pruunista hakkliha koos peenestatud küüslaugu ja sibulaga. Sega hulka vesi, purustatud tomatid ning fetajuust, maitsesta paprikapulbri, soola ja pipraga. Pane hakklihasegu ja makaronid ahjuvormi, sega läbi ning raputa peale riivitud juust. Küpseta rooga ahjus 180 kraadi juures umbes 20 minutit.

Retsepti leidsin toidutare koduleheküljelt.

2 kommentaari:

  1. Täname retseptid. Makaronid tassi ootab maitsev. Kas ma saan kirjutada teile, kui mul on probleeme tõlkimisel inglise keelele?

    VastaKustuta
  2. Võib ikka kirjutada, minu aadress on gerly20@hotmail.com

    VastaKustuta