20. november 2009

Banaanikook

See on mu väikese venna lemmik kook ja seega praktiliselt kohustuslik iga kord vanemate juurde minnes kaasa võtta:D Sellele koogile sobivad peale nii tuhksuhkur kui ka šokolaadiglasuur.



1,5 kl suhkrut
2 muna
2 kl jahu
200 ml vahu- või kohvikoort
100 g võid
1 tl soodat
0,5 tl sidrunimahla
0,5 tl vaniljesuhkrut
3 banaani

Sulata või, jäta jahtuma. Vahusta munad suhkruga, lisa koor. Raputa peale jahu, ära sega enne, kui oled lisanud ka sooda ning sellele peale kallanud sidrunimahla. Sega taina hulka vaniljesuhkur, sulatatud või ja lõpuks ka purustatud banaanid. Kalla tainas 26 cm läbimõõduga ahjuvormi ja küpseta 180 kraadises ahjus 45 minutit. Soovi korral raputa peale tuhksuhkrut või vala peale šokolaadiglasuur.





Retsepti saamiselugu ma isegi ei mäleta enam, seda kooki ma olen aastaid teinud ja ilmselt olen retsepti mõnelt tuttavalt saanud. Igal juhul on see mul oma käega paberile kirjutatud.

1 kommentaar: