4. märts 2010

Pizza Gerly moodi ehk hakkliha-suitsuvorsti pizza

Ma ei tea millest see tuleb, aga iga kord, kui ma olen otsustanud köögis midagi tegema hakata, on laps kohe üleval ja nõuab tähelepanu. Isegi nendel kordadel, kui olen kindel, et ta tunnikese kindlasti veel magama peaks. Seega on mu viimase aja söögitegemine selline kiirustades millegi kokku keeramine:D Eile õhtul võtsin plaani pizza tegemise, aga kuna juba teadsin, et mu väike "andur" hakkab lõugama praktiliselt kohe, kui sammud köögi poole sean, siis otsustasin pärmitaigna asemel Vilma pizzapõhjapulbrit proovida. Ja peaks ütlema, et üllatusin väga positiivselt, ülimaitsev põhi tuli. Kindlasti kasutan seda veelgi. Selline on pizza pealne, mida enamasti teengi, ainult põhi on siiani ikka pärmitaignast olnud.


Põhi:
1 pakk Vilma pizzapõhjapulbrit
250 ml vett

Kate:
400 g hakkliha
300 g suitsuvorsti
1 suur sibul
3 muna
150 g konserveeritud ananassitükke
ketšupit
175 g riivitud juustu
1 tl soola
1 tl itaaliapärast hakklihamaitseainet
pipart
pizzamaitseainet

Keeda munad, pane jahtuma. Prae hakkliha, maitsesta soola, hakklihamaitseaine ja pipraga. Seejärel prae korraga kuubikuteks lõigatud suitsuvorst ja peeneks hakitud sibul. Sega kokku pizzapõhjapulber ja vesi, lase kausis u 10 minutit seista. Samal ajal riivi juust. Võta 35x27 mõõtudega ahjuplaat ning määri õliga. Aja tainas plaadile laiali (seda saad väga edukalt teha märjade kätega). Kata tainas hakklihaga, seejärel vorsti-sibulaseguga, pane peale meeldiv kogus ketšupit ja pizzamaitseainet. Kõige peale laota viilutatud keedetud munade rõngad ning ananassitükid ja kata kõik riivitud juustuga. Küpseta 200 kraadises ahjus umbes 30 minutit.

Retsept: Gerly Kukk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar