5. oktoober 2022

Kõrvitsakook rosinatega

Meie pere laual on ikka väga tihti erinevad küpsetised. Mulle meeldib, kui saan lihtsalt ja kiire vaevaga maitsva koogi. See kook on üks minu lemmikuid, selle juures on kõige aeganõudvam töö kõrvitsapüree tegemine. Selleks ma olengi tihtipeale teinud suurema koguse kõrvitsapüreed valmis ja pannud selle sügavkülma ootele, siis on järgmisel korral lihtne, on vaja ainult asjad kokku segada.







Mina teen tavaliselt topelt koguse ja kasutan suuremat vormi, aga retsept on 26 cm ümara vormi jaoks.

600 g kõrvitsat
100 g võid
2 dl suhkrut
2 muna
2 dl mannat
1 dl jahu
100 g rosinaid


Keeda kooritud ja tükeldatud kõrvits pehmeks. Kurna liigne vesi ära ja püreesta. Vahusta või suhkruga (mida rohkem vahus või on, seda paremini kook välja tuleb), lisa munad. Lisa see segu kõrvitsapüreele. Sega sinna juurde ka manna, jahu ja rosinad. Vala 26 cm vormi ja küpseta 180-kraadises ahjus 45-50 minutit, kuni kõrvitsakook on küps.


Mina sain retsepti aastaid tagasi ämma käest, aga selle leiab ka Terviseviis lehelt.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar