3. oktoober 2011

Õuna-kookosmuffinid

Ma ei ole väga ammu siia enam midagi postitanud, kuigi küpsetan pidevalt. Täna võtsin end kätte ja lisasin siia kohe üsna mitu uut õunaküpsetise retsepti. Õunasid on sel aastal mul kuidagi eriti palju käes ja tänu sellele olen väga palju erinevaid küpsetisi nendega ka katsetanud. Ilmselt see katsetamine ka jätkub, sest mul on juba uus laar õunu ootamas.
Need õunamuffinid on nüüd ühed minu lemmikutest. Mulle väga meeldib õuna ja kookoshelveste maitse kokku sobivus. Kindlasti teen neid lähiajal veelgi, kui mitte lausa homme. Mu 1a 8k laps armastab ka muffineid süüa, koogid mingil põhjusel nii hästi ei lähe:)


150 g küpsetusmargariini
1,5 dl suhkrut
2 muna
1 suur õun
50 g kookoshelbeid
1,5 tl küpsetuspulbrit
1 dl kartulijahu
1,5 dl jahu

Vahusta pehme margariin suhkruga, sega ükshaaval hulka munad. Lisa kuivade ainete segu vaheldumisi peenelt riivitud õunaga. Küpseta 200 kraadises ahjus 15 minutit.

Retsepti leidsin Maire Suitsu ja Lia Virkuse "Muffinid" raamatust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar