1. detsember 2009

Sinihallitusjuustu-broileripasta

Mulle väga meeldivad igasugused pastatoidud. Üldse olen ma üks suur makaronide fänn, ma võiks neid iga päev erinevates versioonides süüa. Selle pasta retsepti olen ma ise kokku pannud, üritades matkida oma lemmik restorani Steffani menüüs olevat Pollo Bellat. Olen seda pastat juba paar aastat kindlasti teinud, vahel panen valmis roa veel ahjuvormi, katan paksu kihi riivitud juustuga ja küpsetan ahjus, kuni juust on kuldpruun.


Antud kogus on 4-le

250 g spagette või makarone

Kaste:
2 kana- või broilerifileed (u 400 g)
100 g sinihallitusjuustu
150 g peekonit
1 sibul
1 küüslaugu küüs
175 g konserveeritud ananassitükke
200 ml kohvikoort
1 tl karrit
0,5 tl broilerimaitseainet
0,5 tl soola


Keeda makaronid. Tükelda peekon, sibul ja küüslauk, prae need korraga pannil läbi, tõsta kõrvale. Tükelda broilerifileed ja sinihallitusjuust. Prae broilerifilee tükid kuldpruuniks ja maitsesta karri, broilerimaitseaine ja soolaga, lisa tükeldatud sinihallitusjuust, sega läbi ning lisa kohvikoor. Hauta kastet madalal kuumusel, kuni juust on korralikult sulanud. Lisa kastele ananassitükid ning eelnevalt praetud peekon, sibul ja küüslauk ning hauta veel veidi. Lõpuks vala kaste kurnatud makaronidele, sega korralikult läbi ja lase veidi enne serveerimist seista, et maitsed seguneksid.

Retsept: Gerly Kukk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar