26. august 2010

Kass Arturi kook

Meie lapseke sai 13. augustil juba poole aastaseks. Nagu juba tavaks, oli sel puhul laual kook. Väike vend viis mu mõtted Kass Artuti koogi tegemisele ja just selle ma nüüd tähtpäeval plaaniks võtsingi. Kooki oli ääretult lihtne teha ja kodune maius oli minu meelest isegi maitsvam, kui poes müüdav (kuid järgmisel korral ma paneks võid vähem). Ainuke asi, et see kook peab vähemalt mõni tund enne söömist seisma, nii et kannatust on vaja:)


Antud kogusest saab umbes 15 lõiku

200 g võid
300 g iiriseid
65 g maisipulki

Sulata kastrulis või ja iirised. Sega ühtlaseks massiks. Vala suurde kaussi maisipulgad, vala peale või-iirisesegu. Sega läbi ja lase aeg-ajalt segades jahtuda. Kui segu on täielikult jahtunud, mätsi see küpsetuspaberi peal vorstikujuliseks ja keera paberisse. Lase külmkapis seista vähemalt 2 tundi. Lõika viiludeks.


Retsepti leidsin Lia Virkuse, Angeelika Kangi ja Pille Endeni "100 kooki 2" raamatust.

4 kommentaari:

  1. Nämmmmmmmmmm....peaks ise ka selle tegemise taas ette võtma. Viimati tegin seda üle seitsme aasta tagasi.

    VastaKustuta
  2. Jaa, julgen soovitada, väga maitsev oli ja kadus laualt kiirelt. Aga minu jaoks tundus natuke liiga võine, järgmisel korral katsetan kindlasti vähema või kogusega.

    VastaKustuta
  3. Maisipulki panin mina rohkem....niiet lahtist iirist minimaalselt oleks. Kapist võtsin koogi u tunni pärast välja....sai lõigata küll :)

    VastaKustuta