13. aprill 2013

Maksapajaroog porganditega

Mulle väga meeldib maksakaste, kui see on oskuslikult tehtud. Mina seda teha ei oska, samuti ei oska ma maksa nii praadida, et see pehme ja mõnus jääks. Nüüd leidsin endale roa, millega puusse panna ei anna. Maks jääb väga pehme ja hea, porgand ja sibul sobivad ka sinna kõrvale oivaliselt. Julgen väita, et see roog võitis koha mu lemmikute nimekirjas, teen seda kindlasti ka tulevikus.



600-700 g veisemaksa
4 porgandit
1 sibul
2 sl õli
2 sl jahu
1 tl soola
5 dl vett
1 köögiviljapuljongikuubik

Koori sibul ja porgandid ning lõika õhukesteks ratasteks. Pruunista paar minutit õlis ja tõsta keedunõusse. Lõika maks 2-3 cm suurusteks tükkideks. Veereta tükke soolaga segatud jahus, prae keskmisel kuumusel pruuniks ja kalla koos praadimisõliga porgandite juurde. Lisa vesi ja puljongikuubik ning hauta nõrgal kuumusel 30 minutit, kuni maks on pehme. Serveeri riisi või kartulitega.

Retsepti leidsin: Lia Virkuse, Angeelika Kangi ja Pille Endeni raamatust "100 suppi, paja- ja vormirooga.

1 kommentaar:

  1. Ega Sa seda toitu emme-issi juures varem pole saanud? Olen selle retsepti juba mõni aeg tagasi sellest kokaraamatust leidnud ja süüa teinud :)

    VastaKustuta