3. veebruar 2012

Tuunikala-krevetitort

Ma olen suur kalafänn, olen seda vist siin juba ka korduvalt maininud. Kui mul on valida, kas liha või kala vahel, valin peaaegu alati kala. Seega langes ka minu võileivatordi valik just kala täidisega tordile.
Tort, mis oli tähtsal kohal minu sünnipäevalaual. Väga toitev ja samas väga efektne.



2 röstsaia


Täidis:
2 tuunikalakonservi (a 180g)
3 keedetud muna 
2 dl majoneesi
1,5 dl hapukoort
1,5 sl tšillikastet või -ketšupit
1,5 sl mahedat sinepit
1,5 sl sidrunimahla
1 tl soola


Peale
0,5 dl majoneesi
1 dl hapukoort


Kaunistuseks:
150 g koorimata krevette
1 keedetud muna 
0,5 punast paprikat
0,5 värsket kurki

Sega nõrutatud ja tükeldatud tuunikala, hakitud munad, majonees ja hapukoor. Maitsesta tšillikastme, sinepi, sidrunimahla ja soolaga. Lõika saiaviiludelt ääred. Pane 6 saiaviilu (tee kaks 3 viiluga rida) ja määri peale täidist. Tee torti samamoodi edasi, kuni kokku on neli kihti saia ja kolm kihti täidist.
Pealmiseks kihiks jääb sai (kui täidist üle jääb, saad seda edukalt ka hiljem tordi peale määrida). Kata tort toidukilega ning lase üleöö külmas seista. Sega majonees ja hapukoor ning kata sellega tort. Kaunista krevettide, keedetud munade, paprika ja kurgiga.


Retsepti leidsin Lia Virkuse ja Pille Endeni "Pereköögi kokaraamatust"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar