25. märts 2011

Šokolaadikommid

Ma olen terve elu suur šokolaadisõltlane olnud. Need on ühed mu lemmik kommid, mida ma juba aastaid olen teinud. Antud kommid sisaldavad lausa kahte erinevat sorti šokolaadi ja on väga lihtsalt ja kiirelt valmivad. Suurepärane maiustus kellelegi kinkimiseks või kellelegi pakkumiseks:)




Antud kogusest saab u 24 tükki


75 g võid
u 13 Digestive küpsist
200 g valget šokolaadi
200 g tumedat šokolaadi

Sulata või, samal ajal purusta küpsised peenikeseks puruks. Sega või küpsisepuruga (peab olema piisavalt märg, et annaks komme vormida). Võta sobiv alus või taldrik, mille saab sügavkülma asetada. Kata taldrik küpsetuspaberiga (muidu jäävad kommid taldriku külge kinni). Vormi küpsise-võisegust ümmargused kommid, aseta küpsetuspaberiga kaetud taldrikule ning aseta need 5 minutiks sügavkülma. Samal ajal sulata valge šokolaad vesivannil. Kui kommid on sügavkülmas kõvaks tõmmanud, võta need välja ja kasta ükshaaval valge šokolaadi sisse, nii et komm oleks üleni kaetud (seda on mugav teha kahe teelusika abil). Aseta uuesti küpsetuspaberile ning seejärel jälle umbes 5 minutiks sügavkülma. Samal ajal sulata tume šokolaad vesivannil ja korda sama toimingut ka sellega.

Retsept on ammusest ajast kasutusel, enam ei mäleta kahjuks, kust pärineb:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar