22. oktoober 2010

Kakaone vaarikatega kohupiimakook

Mulle meeldivad kohupiimakoogid, mulle meeldivad šokolaadikoogid ja mulle meeldivad marjakoogid. Miks mitte kõik need asjad omavahel ühendada?:) Nii ma tegingi. Seda enam, et kõik need asjad olid kodus olemas, asi tuli ainult käsile võtta. Üks kakaone vaarikatega kohupiimakook. Võib katsetusega rahule jääda:)


Põhi ja pealne:
4,5 dl jahu
150 g margariini
1 tl küpsetuspulbrit
1 dl suhkrut
3 spl kakaod

Täidis:
1,5 dl suhrut
3 dl vahukoort
350 g kodujuustu
400 g kohupiimapastat
4 muna
3 dl vaarikaid

Näpi põhja ainetest ühtlane puru. Täidiseks vahusta koor suhkruga, lisa kodujuust, kohupiimapasta ja munad. Pool purust vajuta küpsetuspaberiga vooderdatud 26 cm läbimõõduga lahtikäiva koogivormi põhja, kalla peale täidis, raputa peale vaarikad ning kõige peale ülejäänud puru. Küpseta 200 kraadises ahjus umbes tund aega (mina katsusin tikuga valmidust). Lase üleöö külmkapis seista.

Retsept: Gerly Kukk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar