3. märts 2010

Munasalat

Minu blogi pidamisse on vahepeal üsna suur lünk jäänud ja seda sel põhjusel, et meie perre sündis vahepeal pisike poiss. Nüüd oleme kodus juba ilusti kosunud ja rutiini enam-vähem sisse elanud, seega üritan uue hooga oma blogi täiendama hakata. Mitte et ma vahepeal ei oleks süüa teinud või küpsetanud, vaid ma tegin enamasti vanu tuttavaid asju, mis siin juba ka olemas on.

Sellele määrdele ei osanudki kohe nime anda, tahaks seda munavõiks nimetada, aga see toit ei ole mingilgi määral võiga seotud, selleks sai määre munasalatiks ristitud. See on üks mõnus vaheldus saia-leiva peale, mida on väga lihtne teha ja mulle meeldib see sel kujul rohkem, kui võiga. Määre sobib väga hästi röstsaiale ja karjalapirukatele. Mina armastan seda röstsaiaga süüa.


2 muna
25 g majoneesi
0,25 tl soola

Keeda munad, jahuta. Koori ning haki kahvliga hästi peenikeseks, lisa majonees ja sool ning sega läbi. Ja nii lihtne see ongi:)


Retsept: Gerly Kukk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar